Translate

måndag 20 oktober 2014

Kortinfo

Hejs svejs du läsare!
Har jag sagt att jag egentligen inte är sån dysterkvist som det framstår här på de senaste inläggen? Har jag nämnt att problemen som avhandlar några futtiga poäng på högskolan egentligen är totalt irrelevanta och inte är mer viktiga än en fis i rymden? Har jag sjungit tydligt nog att mina problem i världen inte är större än så här just nu och jämfört med de tusentals döda och smittade ebolapatienterna i Västafrika, Spanien och Nordamerika så är min bekymmer rätt begränsade. Viktiga, men begränsade. Idag kunde mina fina tjejer nästan, nästan gå ner i spagat! Som de kämpat i två år och nu är de så nära! Min underbara son följde med och tränade Pluto i den stora parken inne i grannstaden, Pluto är helt slut nu och jag hade det underbaraste sällskapet ever i hällregnet! Hur kan man tycka att det är jobbigt med barn? Jag fixade uppgiften igår. Jag har dock inte fått den rättad så om jag klarade uppgiften eller inte kvarstå att se. Fyra arbetsdagar kvar till höstlov och åtta timmars ostört pluggande varje dag som väntar. Usch vad hemskt men välbehövligt! Nu ser jag mest framemot helgen. Det ska bli så spännande! Jag lovar att uppdatera er när allt är klart. Men ni vet redan vad det är; jag ska på äventyr med Pepino! Vad jag ska göra nu är inte så svårt att lista ut. PLUGGA!
Tjingeling!

Inga kommentarer: