Translate

tisdag 10 juni 2014

Inskickad till slut.

Nu är det gjort. Nu får det bära eller brista. Uppsatsen är inskickad. Två sidor för kort, men jag kan inte göra det bättre just nu. I´m fed up! Färdig, listo, no más! Nu hoppas jag att hon kan titta på det och bedöma att det är bra nog för ett G. Jag har för sjuttsingen slitit mitt hår! Nu är allting gjort i kurserna. Nu ligger det i bedömarnas händer. Jag har gjort vad jag kunnat. Det är väl ungefär det jag kan begära av mej själv. Men jag känner ingen glädje, ingen lättnad, bara ett gnagande tvivel. Usch. Nu hoppas jag på svar snabbt så våndan kan gå över. Två veckor får jag nog räkna med. Men ena tentan har ju tagit evigheter att få svar på. Kanske ska jag mejla honom och fråga hur det går.....? Jösses vad jag längtar efter att pluggandet ska ta slut nu.

Inga kommentarer: