Translate

torsdag 22 augusti 2013

Nu är det nära!

Sorry, det är bröllopsförberedelser för fulla muggar.  Har inte tid och orka att blogga. Men visst har det varit äventyr sista dagarna. Möhippan har varit.Båten blev sänkt, jag fick simma ner och kapa linor nere vid botten och tre timmar i sjön sent på kvällen har resulterat i att jag känner mej krasslig. Men det ska jag berätta om en annan gång.

Stressen har kickat in. En bit efter fem idag kom hon, fröken Stress. Nu försöker jag mota henne i grind men det börjar bli svårt. Har en del att styra med i morgon. Närmare tre miljoner saker.Skulle behöva en klon vid fem hugget. Men ska försöka styra upp det. Nån stackars sate måste ju ha tid att hjälpa mej i sista sekund. Men innan fem kändes det bra. Och egentligen behöver jag inte stressa, jag måste bara göra. jag har tid på mej! Hela morgondagen faktiskt. Och gästerna som anländer får väl klara sej själva. Jag ska arrangera ett bröllop, de får bädda sina egna sängar! Dock har jag lovat mej själv att gå till sängs senast 22.30 i morgon. För på min dag ska jag inte vara totalt utpumpad. Jihaaa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är lite ledsen över att jag ej kan vara med på er dag. Vill ju dela den med er.
Men Lina går förre Kim och Totte kommer ändå. Kanske kan jag och Lina vara med i kyrkan. Men det hänger på dagsformen på henne.
Klänningen får förhoppningsvis användas någon gång.
Kram

Linda sa...

Lycka till i morgon Åsa! Hoppas att bröllopet blir som du alltid drömt om!