Translate

måndag 19 maj 2014

Plugg natt

Nu är jag inne på den tänkta sista natten med plugg för den här terminen. Men om jag får tro det själv så kuggar jag i morgon - idag, och får skriva om. Så då är ju inte skiten över än. Men jag ska göra mitt yttersta för att slippa. Dessutom fick jag ju skäll och måste göra om delar av uppsatsen, så det arbetet påbörjas nästa helg.... Pluggandet tar inte slut fast jag räknat med det. En tenta på dator gjord. Högerhanden är för jävlig och jag kan inte göra nåt med en, än mindre skriva,  jag fick göra tentan på dator så jag kunde knappa in svaren på tangenterna. Skysst. Nästa tenta på dator i morgon alltså, eller idag, klockan har passerat midnatt och det är bara att konstatera att jag inte hunnit med allt. Men nu orkar inte hjärnan mer och jag behöver vara utvilad med en heldags jobb och en lång kvällstenta framför mej. Drömmen är att jag klarat båda, får godkänt på uppsatsen och kan börja nästa steg i höst. Har jag förresten sagt att jag fått sparken från mitt ena jobb?

Inga kommentarer: