Translate

onsdag 29 augusti 2012

Firar min darling


Puss älskling!
Ska kanske tillägga att Marcelo faktiskt har fyllt år. Min stora kärlek i livet har tagit ett kliv närmare medelåldern. Av oss fick han en tatuering och ett ps3 spel. Vi överraskade även honom med en middag i glada vänners- och familjenslag på en restaurang. 
Rebeccas hemliga vapen i jakten på medaljer
i simning. Som vi skrattade!
Rebecca visade ditt hemliga vapen i ryggsimmet. Med hjälp av överläppen täpper hon till näsan och kan på så sätt vara längre under vatten än sina konkurrenter. inte undra på att hon tog brons senaste SM..... 
Nu är firandet över. Marcelo tatuerade in döden på underarmen och vardagen rullar vidare framåt. Nu är det jag som står på tur. Min födelsedag är närmast. Ha ha. Jag älskar att få 
presenter.
Mor och dotter.
Rebecca och Petra

Inga kommentarer: