Translate

måndag 5 januari 2015

Trött och annat.

Jag vet att jag nämnt det förut men jag är så otroligt trött. Och det har jag varit hela den här julledigheten. Idag finns det så mycket jag måste/borde/vill göra. Men energin finns inte där. Jag är helt slut. Det är dessutom så jobbigt att vara så här trött! Det liksom tar på krafterna att vara trött. Helt sinnesförvirrat! Och jag har tänkt hela dagen; snart ska jag gå en promenad med Bobbo, då blir jag piggare, eller, om en timme åker jag till stallet, då vet jag att jag blir piggare. Men så orkar jag knappt resa huvudet från kudden och jag kan inte sluta gäspa. Herre jösses, hur ska det bli när jag börjar jobba igen????

Vi har fått en ny häst till stallet Aaron. Välkommen tycks ju alla säga....eller? 
Pepino jagar iväg en bockande Aaron.



Igår var jag och hälsade på en vän. Första gången på över ett år jag åker hem till min kompis på ett planerat besök. 
Molly och Bobbo
Molly och Bobbo lekte inte direkt med varandra men det var ett kärt återseende i början. Sedan struntade de i varann. Jag och Jonna struntade inte i varandra och det var så skönt att få ett par timmar och ta igen allt som hänt sedan sist. Behöver tanka mera..... men hur ska det gå när jag är så trött????????? GÅ ÖVER NU!

Inga kommentarer: