Translate

söndag 8 februari 2015

Trickutmaning 26

Bobbo är med i  trickutmaningen. Nu är det inte så stor utmaning för honom att hämta fem föremål så därför lade jag utmaningen i snön utomhus efter lite träning. Han var lite trött i benen men jobba det älskar min underbara son. Jag brukar inte vara med på utmaningen, sist var det när han skulle öppna en skåpsdörr, hämta en flaska, lämna över den till mej och stänga skåpet. Då var också Pluto med. Men just för att dagens utmaning låg mer rimligt till så filmade vi och lade ut på fejjan. Nu får vi se om vi vinner eller inte. Hur som helst är det kul att jobba med sin hund. Bobbo och jag har ju även börjat på kurs. Filmverktyget strular nu så jag kan inte lägga upp en film om hur arbetet fortskrider men det kommer. Då ska ni få veta om K9 nosework. Tills dess får ni njuta av någon minuts Bobboapporterar fem föremål och hålla tummarna att han vinner!

Inga kommentarer: