Translate

torsdag 23 december 2010

God jul alla jag känner. God jul alla er som läser och som jag inte känner. I morgon får vi se om jag hinner sätta mej vid datorn. Det känns inte prioriterat. I morgon är min familj i fokus hela dagen. Jag hoppas vi alla får en bra dag. Utan några bränder. Inga slagsmål, utan hjärtattacker, svikna löften eller förskräckliga nyheter. Jag hoppas att ni alla får en bra dag på vilket sätt ni än firar. Johanna nere i värmen, Frida hemma i lägenheten, Petra på jobbet, Kristin din första jul utan barnen. Strunta i alla tabun, ät så mycket ni orkar, gå en extra promenad, och slappa så mycket ni kan. Eller gör precis vad ni vill. Låt världen för en dag stanna upp och bara vara varm och trygg och avslappnande. 


En stor kram alla läsare, jag uppskattar varenda en av er!

Inga kommentarer: