Translate

fredag 5 februari 2010

På E4:an utan bromsar

Igår levde jag farligt! Rätt vad det var så slutade mina bromsar att fungera och jag hade den långa E4:an att åka för att ta mej hem. Dessutom är det bara i min bil alla barn får plats och där alla barnstolar finns, så Marcelo kunde inte komma och hämta mej. Ingen annan heller för den delen. Mil efter mil tillryggalade jag medan gasen inte låg för långt ner mot mattan. Det gjorde där emot bromspedalen. Med en snygg bredsida sladdade jag tillslut in på vår parkering och snövallarna satte stopp för fortsatt färd. Jag var hemma i ett stycke. Nu är jag strandad ute på landet och tar mej ingenstans. Hoppas pappa kan fixa bromsarna i morgon. Sambon jobbar klippt hela tiden. Måndag måste jag till stadsarkivet, MÅSTE! Håll tummarna för mej!

Inga kommentarer: