Translate

torsdag 4 augusti 2011

Tidig morgon - dags att sova


Jag är uppe igen. Kan inte sova. Kroppen mår inte riktigt bra. Den säger åt mej gång på gång. Jag vet vad som behöver göras. Men i morgon.....i morgon. I morgon är idag. För mej har räddningen varit Wii Fitness. Så klockan halv fyra i morse ställde jag mej på brädan. Så körde jag i 30 min. Det behövs inte så mycket mer. Nu får jag fortsätta med det veckan ut, så kanske kroppen är i lite bättre form nästa vecka. På det ska jag sitta i massage stolen två gånger om dagen. Jag behöver vara lite snäll mot kroppen. Krama den lite. Att det ska vara så svårt. Men jag har beslutat mej att den här hösten kommer vara annorlunda. Det SKA den vara. Framför allt ser jag fram emot belöningarna som väntar runt hörnet. En tatuering. En lyx spa weekend. Piercing. En resa till Maldiverna. Saker jag länge velat göra. Och den ultimata utmaningen.... om jag kan och fixar det; en trihatlon. Inte lång, inte svår. Men att starta. Att utmana mej själv och min kropp. Att klara av att gå i mål. Det vore det häftigaste jag gjort för mej själv, förutom att skaffa min familj. Nej nu blir det bingen för några timmar sömn. sedan ladda inför resan innan jag ska förbereda dagens agility tävling. Här en bild på Bobbo och Douglas bara för att Dogge är söt och för att underbara Bobbo aldrig slutar att förvåna och glädja mej!

Inga kommentarer: