Translate

torsdag 9 september 2010

Ozzy i Globen



























Ozzy Osbourne var i Globen och det var vi med! Vi rockade loss ordentligt ute på vår parkett plats och kunde i slutänden konstatera att våra kroppar inte är gjorda för det här längre. Vi börjar bli gamla! Min fötter värkte så att jag tillslut var tvungen att sätta mej på golvet. Grodperspektiv och kunde lyssna på musiken och glo på skor i skor på publiken. Korta jag såg inte så mycket men vi hade det riktigt trevligt. Sista halvtimmen var magisk med låtar som fick blodet i svallning. Marcelo har dagen
till ära odlat talibanskägg, men det var han ganska ensam om. Publiken var i olika åldrar, från 13-åringar till gammalfarmor. Med sjukt värkand kroppar satte sej jag och Marcelo i bilen tillbaka hem till våra sovande små gryn. Och med aj aj i kroppen och knappt öppningsbara ögon gick vi båda till jobbet (ja, jag pluggar ju så till skolan då..) morgonen efter med bara ett par timmars sömn i mellan. Det var en upplevelse.Och jag älskar upplevelser!

Inga kommentarer: