Translate

torsdag 19 augusti 2010

Ingen tävling

Mina två senaste dagar har varit fyllda med freestyle träning. Bobbo har träningsvärk i hela frampartiet och ser väldigt nöjd ut när jag strechar och masserar honom. Jag har kollat cd;n i flera cd spelare nu, och alla kan spela skivan så då borde det gå bra på lördag. Egentligen skulle vi ha tävlat idag, men Mittimellan N är snorig och tjock i halsen och mina svärföräldrar kundei nte barnvakta. Marcelo jobbar kväll och kvar här hemma är jag. Vill inte riskera att hon blir sjuk ordentligt i regnet. Dessutom oroar jag mej lite för att Bobbo ska skada sej när han har sån träningsvärk, om vi börjar fara runt bland hindren i full fart. Så kanske lika bra att det blev som det blev. Då fick jag några extra timmar att träna på. Vi kan väl uttrycka det så här; DET BEHÖVS!

Inga kommentarer: