Translate

måndag 7 juni 2010

Vecka 6

En ny måndag. Sista arbetsveckan före sommaren. Beach 2010 börjar snart och min överdrivet rultiga kropp ska visas upp på stranden. Så möts ni av rubriker om Strandad Val P, så lugna ner er lite, det kan var mej de av misstag har tagit för ett stort magnefikt djur.

Min kropp börjar bli sej själv igen. Oregelbundna menstruationer, för tillfället varannan vecka gör att humöret och orken åker berg-och-dalbana. Jag är trött, trött, trött! När jag deppar äter jag för mycket och motiverar mej för lite. Skit är det med det!

Resultat vecka 6: + - 0

Kanske positivt eftersom jag kan gå upp två kilo under mensen. Men har inte gjort det nu. Står still. Skit resultat. Men jag får skylla mej själv en aninig också. För promenaderna har blivit lite
färre nu när jag har barnen att dra på. De går heller inte i samma tempo som jag brukar. Positivt är att mina hälsporrar inte värker så att jag kreverar. Negativt är att lathet föder lathet.

Nästa vecka är det semester för viktläsande, så jag ser med spänning fram emot om två veckor då jag plötsligt rasat åtta kilo (oh vilken dröm!)

Inga kommentarer: